Nedac Sorbo verwent haar klanten

Regelmatig wordt LogoChoc benaderd om creatieve promotie-artikelen te ontwikkelen die opvallen en die vooral erg lekker zijn. Zo werd LogoChoc ook benaderd door Nedac Sorbo. Zij wilden tijdens de huishoudbeurs één van hun producten promoten: het middel Blue Wonder. Klanten die dit product kochten tijdens de beurs, moesten verrast worden met een lekkernij.

Onze opdracht: ontwikkel een product van chocolade van zeer goede kwaliteit in een mooie en handzame verpakking met logo.

Ons voorstel:
Wij hebben een wit ballotindoosje voorzien van 2 topkwaliteit Belgische handwerkbonbons. Het doosje is  voorzien van logo. Het luxe witte doosje heeft een heldere uitstraling dat goed aansluit bij het schoonmaakproduct. Het logo is op de bovenzijde van het doosje aangebracht middels een etiket dat precies past en dus goed opvalt. De bonbons zijn gemaakt van de beste kwaliteit Belgische chocolade. Het betreft handwerk bonbons en zijn ambachtelijk gemaakt.

Als dit geen succes wordt!!!