V.I.P.-doosje... business case

Een hotelketen wilde graag voor de vaste gasten iets extra's doen.

De vraag ging uit naar een luxe presentje, dat op de hotelkamer zou liggen.
Vraag: Bedenk een smaakvol en luxe geschenk, dat past bij onze hotels. Onze vaste gasten moeten een geschenkje op de hotelkamer vinden met de naam van ons loyalty programma.

Ons voorstel: Luxe bonbondoosje met 4 Belgische bonbons en het logo op de deksel.
Een mooi glanzende bonbondoosje met 4 Belgische handwerkbonbons voorzien wij van een volledig bedrukte deksel. Het doosje is hersluitbaar en voorzien van logo. De V.I.P. gast zal het doosje meenemen naar huis. 

Kwaliteit leveren
Met de allerfijnste Belgische bonbons maakten wij de ruim 1800 bonbondoosjes. Deze zijn keurig ingepakt en geadresseerd per vestiging. Op de buitenzijde van de dozen een afbeelding van het geschenk en de nam van de contactpersoon van de betreffende vestiging.

Binnen 2 weken tijd produceerden en leverden wij 1800 doosjes af op 13 adressen.